färgat håret :D

fick ett ryck idag & färgade mitt hår. haha skulle ha brun/rött, men ja eftersom jag hade vitt hår nästan så blev det knall rött ist;)
kan ju vara snyggt det också :d haha
Red även ut på granit idag med Emmie :) hade gummisnodden för han brukar då fatta att man inte ska dra upp huvudet, men icke idag var det huvudet rakt upp fast inte hela tiden :) sen galopperade jag också idag han fick verkligen DAMP ! typ helt plötsligt fick han ett ryck & sprang på som fan & ville itne stanna så drog upp huvudet ist . fick världens damp på honom :( han ahr aldrig varit sådan förut. haha
Men nu börja det äntligen märkas att han är unghäst :D
Hoppade även över en bäck :) gick bra efter en liten stund :)
Imon funderar jag på att rida dressyr i hagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0