jobb & ridning & gym

jobbade idag 6 timmar, sedan hem & ta på sig ridkläder sen till hästen :)
han var rätt fjollig idag, haha, eller ja han kunde inte stå stilla ;)
men gick bra sen när jag skulle rida, hade tempoväxlingar på skritt, trav & galopp. gick super bra, dock var han lte pigg så han galopperade hellre än trava, sen så hoppade han över där det hade blivit en liten bäck pga av översvämning. galopperae även över den på hemvägen trodde jag skulle trilla av för han brukar tvärnita. men manade på honom så han hoppade över :)
galopperade fram & tillbaka på den vägen sen travade jag hemåt :)
hyffsat bra form tycker jag iaf, oftast väldigt låg så han sträckte ut sig.
sen fixade jag i stallet & så,
sen hem & äta sen vidare till gymmet med becka (Y), puuh jobbigt var det idag. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0