stressig dag

gick upp tidigt typ 9 , sen kollade jag på en halv film sen till stallet, men hade såklart glömt att hälla i glykol i bilen så den var ju frysen, så fick köra jätte lugnt annars skulle den gå sönder. haha.
sen red jag en liten runda, mest skritt & lite trav & galopp.
Sen vidare hem & äta sen tog jag cykeln ner till arbetsförmedlingen & hämnade på fel möte (Y) så ska dit igen på tisdag halv 9 :(
sen vidare hem & tog oskars bil & stack in till tegnaby för att där lämna tillbaka max startmotor & hämta oskars dämpare till bilen. men så var det stängt. så blev att köra vidare in till växjö där jag hade tid för tatuering.
tog 1 timme & 15 min för den ena & typ 20 min max för att fylla i mina stjärnor. (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0