:D:D

Idag så red jag ut en runda, precis när jag tog in Granit så började det ösrregna, jippi (Y)
men när jag tränsat så var solen framme igen, himla tur ! :D
blev mest skirtt & trav, sen lte galopp ombyten i skogen . gick rätt bra. gjorde iaf 1 klockren galopp ombyte :)
sen när vi kom tillbaks till stallet så började det regna igen. haha
Sen tog jag på han regntäcke & repgrimma & skulle träna lastning med honom igen :)
han gick in & ut lite i början sen så stod han inn i transporten längeeee. tills jag sa till han att gå ut. duktig pojk ! :D stora framsteg faktiskt. & sen när han bakade så drog jag fram honom & han kom fram igen. innan när man gjorde så så drog han bara upp huvudet & flög bakåt.
Sen så var han helt själv i transporten & så gick jag ut & stängde bakbommen & sket i det stod helt stilla & kollade på mig, sen tog jag bort den & lyfte upp lämmen halv vägs & så brydde han sig inte heller.
så slutade där , tyckte han var såååå duktig :D :D  så himla mkt framsteg han gjort nu, 4:e gången jag lastar honom :)
så hoppas jag kan åka iväg med honom snart i transporten :) iaf nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0