hoppträning

igår var det hoppträning för Mia Persson. hon är riktigt duktig. Men jag tar åt mig så mkt så jag typ bryter ihop...
men iaf först travhoppade vi över bom sen hinder sen bom. sen var det i galopp & sen skulle man svänga direkt efter till höger & sen komma på en oxer. Gick helt oke faktiskt efter mkt kämp. han är inte den lättaste att svänga tkr inte jag, men allt sitter ju i mig. han kan ju egentligen som tränaren sa.
sen var det massa svängar hoppa hinder svänga höger hoppa direkt åt vänster sen oxer  haha gick inte speciellt bra. vägrade en gång. men sen s hoppade han när vi inte kom allt för snett på den.
Men det gick bättre mot slutet iaf :)
fick bilder sedan tävlingen nu också så kommer bilder på honom nu :D
haha vissa bilder är inte så snygga när vi hoppar om man säger så :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0