Hoppning

Idag så hoppade jag , red även i min Nya sadel som jag hämtade ut idag. Och fy fan så skön sadel :O sitter skit bra & jätte bra stöd är det på den. & Granit verkade tycka om den också, han var så himla avslappand hela tiden, direkt ifrån skritten tills jag hoppade av. han brukar alltid streta emot ibland.
skrittade mycket över bommar, & gjorde lite skänkelvikning halter osv. traven så tavade jag över bommar allt ifrån varnliga travbommar & över galoppbommar. sen travade jag skänkelvikning gick sådär, han ville galoppera ist.
Travhoppade lite på ett kryss. sen galopperade jag över bommarna, sen galopperade jag i en 8:a med ett hinder i mitten, så han skulle byta galopp, vilket han gjorde jätte bra fick fel galopp 1 gång tror jag. sen hoppade jag en oxer 5 gånger elller något. han kom fel 2 gånger så då rev han, men annars hoppade han fint tyckte jag :D
oxern låg nog på 90-1 meter.
krysset vad 50 cm.


bild på den nya sadel :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Ja, men precis! Allt beror ju på väder och vind. Sen måste de ju ha att äta också såklart :)

2011-08-17 @ 19:34:00
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0