Hoppträning

Körde upp  till paddocken & tränade lite hoppning idag med becka. Travade över bommar först, gick bra. Sen hoppade räcke, gick sådär inte bra fart & kom typ inte så bra mot hindret heller. men ibland gick det bra iaf. Sen hoppade jag studs, gick inte bra. han korta sig inte, jätte svårt för det. men klarade 2 hinder sen det sista rev han alltid. men fick till det en gång när det var ännu kortare .
hoppade sedan en oxer vilket gick bra när jag kom rätt. men han hoppar alltid så det är ju positivt.
Dock var det nog inte riktigt hans eller min dag idag. fick aldrig till det som jag ville & han var så himla stel på höger sidan, han har alltid varit det & fixat till det, men måste träna upp den sidan.
tränade mest på höger sidan idag så han blir starkare på den sidan.
Lite svårt för galopperna, måste typ överdriva om han ska ta dem.
Film kommer inom kort.

Bilder sen idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0