markarbete / hoppning

Fick upp halv 10 idag så stack jag direkt till stallet och red först mycket travbommar sedan, galoppbommar. sen hoppade jag ett kryss 2 gånger sen plank 3 gånger. sen travade jag av honom .
Ville inte anstränga honom för mycket idag & jag skulle iväg & jobba kl 1. Men tyckte det gick bra idag iaf. Han tog galopp ifrån skritt & tog rätt. gjorde lite galopp ombyten och det gick kanon!
Hade lite ökning & minksning i alla gångarter gick kanon det också :)
Granit är en mästare på att rymma när man ska ta in honom på kvällen har jag hört ifrån stallägaren ;) haha
Han hoppar antingen över, kryper under eller smiter före när hon ska ta ut Tiki först ^^
Han vill bara in till maten eller något..


Granit när jag höll på att rida in/till honom, tror jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0