Ridning

Red ut idag, inte så jätte lång runda. Övade lite på att ha kort galopp & idag gick det riktigt bra. Dock ville han inte ta den galoppen jag ville eller rättare sagt han tog bara höger den han oftast har svårt för. & han kortade upp galoppen jätte bra i höger lite svårare i vänster. Han stressade upp sig lite emellan åt eftersom han itne fick som han ville med huvudet, tex bita fast i bettet på höger sidan & dra ner huvudet.
Men tyckte iaf att han var jätte duktig idag :)
Imorgon väntar en hoppträning som jag längtar efter :D första gången jag ska träna för en riktigt duktig hopptränare får se om jag gillar honom & ifall Granit klarar av hans träningar :)


Sen var han trött när han fick komma ut i hagen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0