transport

Idag vilade granit. tömkörde Tiki en runda.
Sen på kvällen åkte vi till Nybro & kollade på en transport. Den var verkligen i jätte fint skick, alltså den är gammal, men i bra skick. Golvet behövdes inte bytas än. Håller nog något år till & ingen rost , väggarna var fina & allt såg bra ut. Förutom att dem typ hade gjort något konstigt därbak, hade typ en bräd över hela & sen sne mellanvägg. ja jag vet inte vad dem hade gjort.
Men jag bestämde mig att jag skulle ha den. Så hämtar den imorgon om jag får min lön eller nästa vecka. Ska i helgen köpa lite ringar , kedjor, hakar, lås & lite så jag kan fixa så jag kan ha 2 hästar i den :)
ska måla om den när jag har tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0