Uteritt med vovven min

Igår fick granit vila igen.. jobbade halva dagen & var iväg över halva svergide typ andra halvan av dagen. haha
Men idag så red jag ut i skogen, tog med mig min vovve också :)
Granit var jätte pigg idag, skulle inte trava utan galoppera dirket, Men fick han i lugn trav efter ett tag. Sen galopperade vi & tävlade med hunden ;) Granit drar på som sjutton & tkr det är jätte kul :)
Han hade fin form i galoppen & traven när jag bad om de, dock lite stark.
Sen så på kvällen så åkte jag ut till pappa där min transport står just nu & torkar har tvättat den, & så fixade vi & skruvade dit lite ringa så man kan ha korta bommar där bak. fick bara med en låååång & dem hade gjort något konstigt.
Ska använda den på torsdag nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0