dressyr

red lite dressyr på åkern idag, gick inte spciellt bra för det är så mjukt att man sjunker ner & då kna man inte rida normalt för allt blir fel & hästen krabba & har huvudet uppe i himeln för går ju inte gå i form hur mkt jag än försöker & kan verkligen inte sitta ner i denna förbannade tekna dressyrsadeln :O och typ får stå på tå när jag ska rda lätt & om jag kortar upp dem så blir dem jätte korta.. dumma sadel & allt . haha
men galopperna tog han bra & lugn galopp samt kunde jag få ihop han lite i galoppen.
Avmaskade även Granit för första gången idag då han blivit så smal över vintern& vet i tusan om han blirvit avmaskad någon gång i sitt liv.
Men han tyckte det var gott med avmaskningsmedel iaf :)

Kommentarer
Postat av: jossan

SV; Ja just nu lutar det verkligen åt att köpa en IW faktist. Den är helt sjukt underbar, och helt jämförbar med min hoppsadel. SJUKT UNDERBARA :D

2011-08-03 @ 21:01:21
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0