Granit skit :D

Hämtade ut nya hoppsadeln idag!
den passade, eller ja den är för smal så blir till att köpa nytt järn, antingen vitt eller grått :O det är frågan ? tror på grått för den var riktigt smal & klämde jätte mkt när jag satt mig i den.
Red iaf ut idag & han var ju skit pigg fy fan, as jobbig & stark som satan i munnen & tittig för nu är ju snön borta så nu kommer det fram spöken & massa saker som aldrig funnits där innan ;)
Blev trav endel sen galopperade jag gjorde lite galoppombyten & han tog dem nästan hela tiden var bara ibland när jag inte satte skänklarna rätt som han racade på ist för att byta så mitt fel ^^
Tog galopp ifrån skritt vilket gick kanon bra !
Tkr om Granit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0