Dålig uppdatering

suger på att uppdatera.. men ja jag red i torsdags. sen vilat fredag-söndag. (jobbat)
Sen har jag lasttränat honom & körde med honom i torsdag för första gången :D
& i måndags så red jag ut en runda i skogen.
igår lastade jag honom & han bakade bara ut en gång sen gick han på & stannade kvar. så körde jag till ridhuset & hopptränade lite. eftersom han slitit av sig båda framskorna så fick det bli att rida i ridhuset mjukast där.
hade 2 hinder bara på en långsida med 3 galoppsprång emellan, sen upphöjda bommar på andra långsidan som jag travada & galoppera över.
rev rätt mkt, vet inte varför?  känns som han inte blir lika försiktig när han inte har skor. haha eller kanske bara jag som tycker de.
men annars gick det bra, red rakt emot hindret & rakt efter, han var inte vinglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0