jobbig häst

idag red jag ut en längre runda, tog med mig hunden också. hade det vanliga tre delade bettet ute idag. & det gick ju bra... inte. fan så han drar :o & typ ska raca iväg inte trava lugnt det ska gå i 100 km i timmen sen lyssnar han inte när jag försöker göra halv halter eller sakta ner. det ska vara full rulle tycker han.
Sen så skulle vi hoppa över ett dike som han alltid gjort & han har aldrig brytt sig. han gjorde inte det idag heller, men när jag trodde han skulle hoppa så lättade jag mig upp & så tvätnitar han & drar upp huvudet & nockar mig sen hoppar han världens hopp över så jah flyger bakåt. haha
Bet mig på läppen & blödde som tusan..
Lyckad tur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0