reeeeegn.

regnat hela dagen i stort sätt, men drog mig till hästen sen & hämtade även ut en ny sadel till honom :) den passade mkt bättre än den jag har nu :D
sen så var jag ut & gick med honom & gick riktigt bra, han lyssnade hela tiden. gick till & med snabbt. vilket han aldrig brukar göra. sen stannade han bakom mig & backade när jag sa till honom att backa. & han stod även HELT stilla i gången fast jag höll på med maten & grejade, var riktigt stolt över honom där :)
sen när jag släppte ut han  hagen så var han trött & gäspade massor, så tror det gjorde lite nytta iaf :)
måste verkligen ta nya bilder på honom, men glömmer alltid ta med mig kameran eller glömmer jag ta kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0