uteritt

Red ut igår en runda, blev rätt mkt galopp. han  var duktig :)
red på det vanliga bettet, & han var hård i munnen ibland och ibland var han hyffsat mjuk i munnen.
& idag red jag ut en runda också, blev mest skritt & trav. lite galopp för mötte några som var ute & gick så då blev det ingen mer galopp sen. red även idag på det vanliga bettet, för vill inte rida på kimblewick bettet pga av att jag tkr det är rätt skarpt iaf. eller ja Granit gillar det inte för när man tränsar honom så drar han upp huvudet i taket när jag kommer med det bettet & när jag hade det vanliga så tar han ner huvudet. bushäst <3
han var mjukare idag. fick inte ont i min axel denna dagen iaf :)
har problem med min axel sedan jag gick omkull med Whisky. så när jag får ont i den får jag inte anstränga mig för har fortfarande inflammation i den. orkar inte fixa det.. dum som man är.

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Tack! Köpte den från Carlstaddepå. Ja den är supervarm o skön!

2011-10-12 @ 17:42:16
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0